Tramp, tramp, tramp på en narkis


Hei, alle skikkelige i Norge!
Her kommer de som dere er så glade i.

Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
nark overalt, gyng i rusen, min narkevenn.
Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
narkiser med nok et skudd.

Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
nark overalt, gyng i rusen, min narkevenn.
Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
narkiser med nok et skudd.

Så nå er det bare en ting å gjøre:

Tramp, tramp, tramp på en narkis,
Tramp, tramp, tramp på en narkis,
narkiser løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort
Tramp, tramp, tramp på en narkis.

Overalt hvor jeg går, så er det narkesvin
I hver krik og hver krok så tyter narkiser ut
Små avskyelige bleke med brune byller på
Overalt hvor jeg er, så hører jeg det her:

nark er bra!

Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
nark overalt, gyng i rusen, min narkevenn.
Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
narkiser med nok et skudd.

Kom igjen alle sammen nå!

Tramp, tramp, tramp på en narkis,
Tramp, tramp, tramp på en narkis,
narkiser løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort
Tramp, tramp, tramp på en narkis.

Når jeg går meg en tur, så ligger de på plata,
Jeg blir lei og sint, svetten siler og jeg forbanner!
Når de ynker og gråter, og blir fler og fler og fler!
Selv om jeg roper STOPP! så holder narkisene ikke opp!

Kom igjen alle sammen!

Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
nark overalt, gyng i rusen, min narkevenn.
Hei på deg, nark i vei, her er vi igjen,
narkiser med nok et skudd.

Legg igjen en kommentar

