Diva Dana


Israel skal snart stemme over sitt bidrag til MGP. Dana International, som vant i 1998, er igjen på farten.

Problemet er at det ikke er den sangen. Som norsk-israelsk handelskammer linker til.

Teksten er som følger(love boy);

Love boy (som er sangen det linkes til) hadde vært fantastisk, fordi den sangen har en tekst som vil få harediene til å riste i flettene sine, og Hamasskjørtediggere til å påpeke hvor umoralske sionistene er. Altså en perfekt låt Israel kunne ha sendt av gårde til Dusseldorf i mai.

Teksten er som følger;

Six-pack i sjokoladefarge
Han sier Frankrike, men det likner mer på Marokko
Hele dagen er han i gymmen
Så det er ingen grunn til å kontrollere hans ærlighet

Han er ikke god på ord
Han snakker med hendene
Han ”brenner” med sine øyne
Når han sier ”lets go”
Mitt hjerte danser i sirkler

Han sovner i min seng
Han plukker fra min meny (egentlig: han tar fra min tallerken)
Jeg har et triks som funker
To ganger i uken
Jeg har en ”love boy”

Han er ikke sensitiv og romantisk
Det gjør ingenting om han er for eller mot
Han trenger ikke å vite mye
Han er doktor på hvordan å røre

Jeg trenger ikke å imponere
Eller være underholdende
For jeg vet, når han sier ”lets go”
Vil mitt hjerte danse i sirkler

Dana International skal fremføre sangen «ding dong«. Og hvis tittel samsvarer med innhold så vil flettene ryke allikevel i skjønn forening med et par skjørtekanter.

Legg igjen en kommentar

